Allting man gör i livet är meningslöst, men det är viktigt att man gör det

Hej bloggen

Idag har jag varit hemma. Riktigt tråkigt men imorse mådde jag inte allt bra. Mår dock bätte nu men har lite huvudvärk fortfarande. Har inget roligt att skiva, inget som har hänt. Eller jo, Jasmin ringde mig för ett tag sedan och berättade att de hade röstat i klassen idag angående vår klassresa. Vår alterna tiv blev tillslut Lalandia eller Stockholm. Det blev nog Lalandina. Känns som det är det bästa eftersom vi ska göranågot i klassen tillsammans innan vi delar på oss.

Imorgon är det sovmorgon. Börjar tio över nio och det innebär att jag kör hemmifrån strax innan nio. Perfekt. Imorgon ska jag dock gå upp 40 minuter innan jag egentligen behöver. Jag ska ut och springa. Imorse var jag ute och gick en liten runda vid skogen för att få lite frisk lugt och förhoppningsvis bli lite piggare. Så imogon blir det jogging! Imorgon blir det skola och kanske tandläkaren. Ska ringa dit imorgon och förhoppningsvis kan jag komma och bli instucken för att få isatt tråden i underkäken. 

Snart ska jag ner och laga mat. Jag ska göra köttbullar. Ska överraksa mammi när hon kommer hem om lite mer än en timme.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0