Härlig dag

Hej bloggen!

Denna dagen har varit bra, än så länge i allafall. Härligt väder, skolan har funkat och nu sitter jag i uterummet och lyssnar på låtar och får en att tänka på sommaren. Snart ska göra lite mat till mig för sen ska jag träna. Brukar nämligen vara lite slarvig med att äta i god tid.
Skolan har som sagt funkat. Vi har inte gjort allt förmycket. Dagen började med elevråd följt av so, Andra världskriget som vi har prov om på nästa fredag tror jag. Efter det hade vi idrott, vi hade dans. Vals och bugg, hahahaha. Det slutade med att Jasmin låg på golvet och gjorde sälen och jag asgarvade, HAHA! Efter luchen skulle det vara svenska men Emelie, Jasmin och jag var hos rektorn istället. Vi skulle ha ett "möte" med honom angårnde vår klassresa. Då hade han inte tid så vi gick till skolsystern och bad henne kolla i våra halsar, HAHA. Bara Emelie och var tjockis i halsen. Stannade och pratade lite med henne. Kom till svenskan när det var en kvart kvar. Alldeles lagom. På matten gick vi upp till rektorn igen. Allt verkade ok men han skulle bara ta upp det på ett möte med de andra rektorerna. Så förhoppningsvis åker vi den sjunde juni. Wiiih!
Nu är det käk som gäller.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0