Tidig lördag

Hej bloggen

Är uppe tidigt idag. Ska till Åstorp och jobba. Ska göra v mig lite snabbt och sen tar jag moppen dit idag. För i eftermiddag kommer Elin till mig. Jag ska fixa hennes hår och lite sånt innan vi ska till stan. Vi ska på bio och vi ska se Remember Me. Vi ska dit med fritidsgården denna gången. Det är bara mina kömpisar i min och min paralellklass. Kommer bli riktigt mysigt. Innan dess blir det en fika.

Igår efter skolan åkte Lysette, Emelie och jag till stan och fikade. Mysigt, det var längesedan. Efter ett tag när Sebbe hade kommit åkte Emelie med honom till ängelholm och Lysette had redan åkt till Jonathan. När jag kom hem stack jag till Elin. Sen bar det av till Familia. Jag köpte en jättefin och söt bh på H&M. Sen blev det pizza och lite så. Runt halv ett stacka jag hem och då såg jag på reprisen av Millennium. Kom i säng sent och upp tidgt idag. Det blir samma visa imorgon för då ska jag också jobba och på eftermiddagen har vi match.
Nu måste jag sticka.
Hörs!






gammal bild.
är på en gamla
datan.

Kommentarer
Postat av: emma

Taaaaack matilda :D <3

2010-04-17 @ 17:40:16
URL: http://eemmajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0