Älskar mina fina vänner

Tja! :D

Ikväll har jag ju som sagt varit hos Elin. Mycket trevligt! Vi kollade på Brothers, så bra! Men vi sa de att det är nog en film som är bra att se en gång.. Men den är heltklart värd att se. Finns att hya på filmtoppen!

Efter filmen och när det bara var Elin, Emelie och jag kvar blev det relation- och tjejsnack. Det behövdes kan jag säga! Just sånna här ämnen är jätteintressanta enligt mig! Man ser alltid allting från olika vinklar och har olika synpunkter, på så sätt hjälper man varandra och det är viktigt! Har ingen direkt erfarenhet av relationer och förhållande och det har kanske inte en 16-åring har heller men vad gör man inte för att hjälpa sina fina vänner?!

Nu ska jag snart dejta kudden, ska jobba i åstorp imorgon men ska inte åka förren vid ett.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0