Fredag

Hej bloggen! :D

Igår natt somnade jag och säker många fler till ett åskväder som hette duga. Himmeln var mörk och öppen! Det kom reäla blixtar och mysigt muller! Har inget emot åksväder sålänge det håller sig på avstånd, det är mysigt. Men under sommarlovet känns det ju ganska trist.. Kunde väntat en månad eller två..

Det är ju skönt att vädret är bättre idag för jag ska jobba. Ska ut till min kompis Lysette och hjälpa till på deras gård eller åker. Fatta inte riktigt vad som ska göras, menmen :)

Ikväll har jag och mina brudar planer på bowling! Bara det inte blir som sist, RONJA!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Jag
Gammal bild


Kommentarer
Postat av: emma

sv: haha ja det ska bli skitroligt :D

2010-08-13 @ 10:25:51
URL: http://eemmajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0