HR1C

Just precis så heter min nya klass! Hotell- och restaurang 1c. Nio killar och fem tjejer och jag och Lysette är två av dom. Vi kom alltså i samma klass, härligt! Idag var det bara infomation och lite sånt. Det verkar kunna blir tre roliga år! Idag provade vi även ut kock- och serverings kläder.
Efter skolan blev det fika med Emlie, Ronja, Elin och Evelina.

Imorgon ska alla som går HR åka till kullaberg och ha aktiviter. Bara synd att det ska regna. Så jag och mamma var på maxi och köpte gummistlvlar till mig, ett par rosa! HAHA.

Klockan ringer klockan 06.00 imorgon bitti!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Visa stövlarna :D<3

2010-08-24 @ 23:25:21
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0