IDAG

Hej! :)

Har inte varit hemma idag känns det som. I förmiddags var jag och Emelie på skolan och var hos skolsystern nu inför skolan. Eftersom vi ska gå hotell och restaurang så skulle du kolla våra nagelband och så. Var inne hos henne max 2 minuter sen tog vi bussen tillbaka till söder.  Vi gick på söderpunkten och jag drömde mig bort under tiden vi gick inne på åhlens. Längtar tills den dagen då jag flyttar in i mitt eget, min engna lilla lägenhet. Kolla de på att ifrån tyger, steckpannor, våffeljärn till slickepottar. JAG LÄNGTAR MED ANDRA ORD. Ibland kan jag till och med gå in på blocket och kolla lägenheter och även där drömma min bort!
Vi käkade lunch på max. Jag skulle titta på en höstjacka men jag hade ingen ork för jag var proppmätt! Och inte nog med de, när vi kom hem halv tre så hämtade min syster mig på stationen och så körde vi upp till farmor och farfar för att käka munkar?! hahaha

Ikväll ska jag njuta helt själv! Pappa jobbar och mamma och Johanna ska till åstorp och träna med hästen! Härligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0