Igår

Hej bloggen! :D

Okrkade inte blogga igår när vi kom hem. Jag hade huvudvärk och var trött..
Men jag hade ialla fall en trevlig kväll på olympia bowling med Elin, Lysette, Ronja, Emelie, Sebbe och hans två kompisar Krille och Andreas. Jag spelade på samma bana som Elin, Ronja och Emelie och gissa vem som vann?!?! JAAAAG! :D  

På eftermiddagen så levde jag lite bonneliv, haha. Jag jobbade ute på Lysettes åker. Hahaha. Vi gick i betor och drog upp fröstockar. Det är typ ovälkommna växter som växer från betan så ska man dra upp dom och knäcka blasten. Vet inte hur många harar som skrämde mig! Det hoppar upp när man är en halv meter ifrån dom! Känade 250. Det är bra för vi jobbade inte ens i tre timmar, två timmar och 40 minuter! Helt okej!  :)

Nu ska jag byta om och lite så så ska jag till åstorp och fixa med mammi och mormor. Ska städa i cafeterian och lite så. Det ska vara fölvisning där imorgon :)

Glömde min kamera igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0