Tisdag

Hej! :)

Idag har vi varit på parapeten hela dagen. När vi är där gör vi inte så mycket. Vi har inte fått våra kock- och serveringskläderna än. Så idag hade Malin lagt ut 29 frukter och grönskaker som vi skulle gissa vad det var. Jag och Teodor vann, haha. Vi fick vars en klubba. :D

Efter skolan åkte jag med hem till Lysette och vi bakade citorn och lime paj. Receptet kanske dyker upp imorgon! Skulle bakat den här hemma ikväll men klockan blev så mycket för jag stack hem till Elin ett tag innan.

Nu är fångarna på fortet slut och snart drar jag mig till sängs!
Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Filippa

Älskar den bilden på dig!

U are sooo cute hunny<3

2010-09-02 @ 21:36:12
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0