Idag

Hej bloggen! :D

Idag har jag som sagt varit på fölvisning med Jasmin. Det gick bra och Fiona, deras föl, gick vidare!
Det gick jättesnabbt  så det dröjde inte länge förren vi var hemma igen. När vi hade kommit hem till Jasmin igen så smsade Elin om vi ville åkta till stan och fika. Så det var bara ringa till min kära mormor så körde hon oss hem till mig. Det var att göra vid sig i en jäkla vänster! Vi hade med Jasmins lilla hund Dino. Vill ha hund.. :)
Nu ska jag till mormor på middag. Innan dess bjuder jag på några bilder från idag! :)

Fölvisningen:

Engla och Fiona in action


Fiona


Engla


Mys i satn:

Elin


Jasmin


Dino


Jag, Jasmin och Dino


Jag, Jasmin och Dino


Jasmin, Elin och Dino


Elin och jag


Dino


Elin, Dino och Jasmin

Kommentarer
Postat av: Filippa

Så jävla söt voffe, haha!



Svar: Jag ska med :)<3

2010-08-12 @ 23:02:25
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0