God Morgon

Igår var jag i stan med Emma och Linnea och shoppade eller ja,  jag kom bara hem med julklapp som vi ska ha till ett sånt spel på julafton. Hade hoppats på att hitta något ha på mig ikväll men det sket sig, den vita var inte lika snygg längre. har kikat lite här hemma och har nog bestämt mig. Sugen på att köpa nya smycken isåfall.
Nu ska jag hoppa in i garderoben och se vad jag ska ha på mig idag! Är så trött på mina kläder så det är sjukt.

Bild sen i sommras, saknar den nämligen och ser fram emot sommaren 2011!


Kommentarer
Postat av: FIlippa

Svar: Jag tyckte den var bra! Dock var den lite förvirrande för jag förstod inte vems mamma det var som dog osv... Men den var bra men sorglig i slutet :(

2010-12-18 @ 00:34:18
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0