Har en del och göra

Hello! Har varit i skolan idag. Ganska okej förutom att jag har varit lite tåkig och sur, hehe. Alla har vi väl våra dagar? Idag var det min i alla fall. Det kunde ju inte börja sämre än med no i nästan två timmar.. Sen var det engelska och jag hade inte gjort min läxa. Somnade igår. Hoppsan! Men jag ska maila det till henne ikväll. Ska ju göraden först. Har också redovisning på spanska imorgon om cental amerika och nicarauga, boring! Men jag gjorde inte den förra som vi skulle gjort förra veckan. Redovisningen ska vara helt utan papper.. Plus att det är nationellaprov på tisdag och torsdag. Vi fick lite pappaer och sånt idag så de ska jag också läsa igenom. 
Med andra ord har jag mycket att göra. Blir ingen träning heller...

Nu ska jag dricka mitt te och börja... 

Idag har jag en jättesöt totte mitt huvudet! haha. Mitt hår ser rött ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0