Redan uppe

God morgon bloggen!

Idag är det lördag. Det innebär att ikväll ska jag och emelie servera på min grannes 50-årsfest. Kommer bli kul plus att vi blir rika! haha. Mamma och pappa ska ju såklart dit. Ska bli kul och se när pappa börjar dansa för det kan han inte, hahahaha! Där ska vara liveband och allt.
Idag är jag uppe tidigt fast jag vet inte riktigt varför. Jag kan inte sova men jag är fortfarande riktigt trött. Konstigt. Nu gäspade jag..   

Sen klockan tio när väla öppnar ska nog mamma och mormor dit och jag hänger nog på! Har sett en mysig stickad tröja på gina. Antingen i brun eller militärgrön. Den kostar bara 149:- Det är en sån tröja som alla kommer att ha/har. Fast det är det ju med det mesta i den butiken. Har även sett en fin enkel basic klänning på där. Men den får jag investera när vi har jobbat! 

Nu ska jag gå och göra mig något att äta. Det börjar kurra lite i magen. Och sen ska jag ta fram det jag ska ha på mig ikväll. Ska också stryka den vita blusen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0