Skidåkning!

Idag har en stor del av 9:orna på skolan varit i småland och åkt skidor, Hestra. Det var första gången jag hade mina fötter i ett par pjexor! Det var jättekul! Det första jag gjorde var att nästan köra över min bästa vän! Hon hade trillat och jag kom efter. Körde rätt över hennes skidor. Så, fyra skidor i lyften och två tjejor i backen, hahaha! Men med tiden blev de bättre och bätte! Så nu är jag en hajare på skidåkning! Haha, nej med det gick helt ok! & jag trillade av liften en gång..! Men.. mamma fick hem en hel matilda!

Utanför är det typ snöstorm.. På motervägen hem körde vi förbi en lastbil som hade kört av vägen. När vi var tillbaka i påarp hörde andreas att de hade stängt av motorvägen. Skönt att vi hann komma hem! Är ganska slut nu och imorgon får vi se om mina knä bär mig. Träääningdvärk! Så inatt somnar jag nog gott!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och dricker te. Har på mina klassklädder. De är riktigt mysiga! I LOVE THEM! ♥







MIN MIMMI-MUGG! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0