söndag

Hej bloggen!

Äntligen har jag tid att blogga idag.
Igår serverade Emelie och jag på min grannes 50-årsfest. Vi stod i baren, diskade och hjälpte till i köket. Riktigt kul, speciellt när man fick 100 kr i timmen. Vi började klockan fem och slutade två.. Nio stressiga men roliga timmar. Så, 900 spänn var det värt!
Självklart blev det väla med Emelie idag. Dock hade jag betalat mormor 300 redan för min skinnjacka som hon betalade så länge. Men jag köpte en blus/ tunika på Gina. Kommer bilder sen. Hittade inget annat speciellt idag. Håller i pengarna i några dagar till, haha.  

När mamma hämtade oss bar det av till mormor på middag direkt. Det är morfars begravningsdag liksom. Tror det är fem årsedan. Herregud vad tiden går, och vi med den...

För en gångs skull blev det en bra söndag i alla fall. Hatar söndagar.
1. Helgen är slut
2. Skola imorgon
3. Man är oftast för trött för att orka göra något

Just nu sitter jag i pyjamas och lyssnar på min spellista "mys" på spotify. Ska strax gå och tvätta av smink och göra mig redo för sängen och ta igen timmarna sedan inatt. Det är ju skola imorgon. Trist.



Kommentarer
Postat av: Sara K

Ja det tycker jag att du ska göra ;D

2010-03-01 @ 18:30:34
URL: http://kulles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0