Tintin II ♥

Saknar min klumpiga, smutsiga, grisiga, tröga, fula men endå söta ponny...!
Ponnyplutt! Kommer ihåg som jag grät när vi sålde dig.. Just då ville jag inget annat än att ångra mig! Ha dig kvar..
Kommer ihåg att dt var dagen innan skolavslutningen i sjuan. Jag hade sagt det till min lärare på morgonen att jag förmodligen skulle lämna min ponny denna dag och att jag isf. åkte hem. Och han sa att det var okej. När jag sen gick till han och sa att jag skulle hem så sa han att det inte gick. Att det skulle bli skolk. Jag kommer ihåg hur ledsen och arg jag blev på han när han sa; Men, hästen förstår ju endån inte om du säger hejdå! Ååååh, han var inte bara min häst, min bäbis min vän, allt..! 
På vägen till Marlen där de skulle hämta min ponny grät mamma, johanna och jag krokodiltårar. 

Sakanar dig Tintin! ♥


Lite bilder på han. aw, han var finast i mina ögon.
ååh, fäller tårar när jag ser dig gubben! 
Nu låter jag kanske löjlig, men så är det när saknaden är stor.. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0