Tisdag

Hejhopp!
     Nu är jag hemma från åstorp. Har varit där och jobbat på tävlingen. Tre timmar, alldeles lagom.
Vi hade nationella prov idag ju.. Vet inte riktigt hur de gick.. Känndes inte super. Men siktar på torsdag då vi ska skriva en "uppsats" eller vad man ska säga. De tycker jag är lite roligare! wiii!
     Imorgon är de skola. Har nästan sovmorgon till halv tio! Härligt. Efter skolan åker jag, Jasmin och Ronja till staden! Blir fika och mys eller mat blir de nog för min del. Jag ska också shoppa lite. En blus som jag har sett på ginas hem sida. Har den i ett inlägg för ett tag sen. Och två par bumullsbyxor från vila. Inte jättekul att gå i stan och shoppa när man redan har bestämt vad man ska ha. Men så får de bli! Blusen SKA jag ha iaf.! Skulle köpt den på väla förra veckan. De hade tyvärr inte den där. 
     Efter shoppingen blir de mattekurs! Det är toppen! De förklarar 10000 gånger bättre än vår "riktiga" mattelärare som tycker han är så bra. Haha. 

     Matilda ♥ Spotify! Lyssnar på gammla låter, typ Idol Ola, haha! do you feel like I feel Natalieeee?! eller I'm sending you an S.O.S, I'm sending you an S.O.S eller Give me loooove in steeeereo!  Hahahahaha! Tur att ingen hör när man sjunger med. Snart kommet väl mamma eller pappa upp och klagar, haha!    


Bjuder som vanligt på en jättesöt och osminkad bild, hehe.
Nu ska jag gå och smörja in mig.
Ha det fint!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0