Tjuvstart

Hej.
Uppdareringen har varit riktigt kass.. Har till och med hunnit få tandställning i underkäken sen sist. Haha. Det gör himla ont ska ni veta!

Inatt har jag sovit hos emelie. Vi eller jag kollade på film. Beck - I stormens öga eller nått sånt hette den. Men emelie somnade ju..  Har ju haft studiedag idag. Skönt att få en tjuvstart på lovet! Jag och elin har varit med emelie hos sjukgymnasten sen har vi varit och fikat i stan. Trevligt och mysigt! Tjejer, ni är guld!






Nu sticker jag till ica, sen hem till emelie och träffa brudarna!
Ha en mysig fredagskväll, för det ska jag!  

Kommentarer
Postat av: Karolina

Vad mysigt! :D

2010-02-20 @ 13:36:43
URL: http://jinete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0