Fredag!

Hej bloggen!

Äntligen är det fredag! Skönt att man har en helg frmför sig.
Skolan idag gick helt ok. Förutom att jag inte blev godkänd på musik provet. Hade inte läst igenom pappret en enda gång så jag hade inte förväntat mig något annat heller faktiskt. Ska göra om det nästa fredag. Spanska gick väl helt okej. Gjorde ena redovisningen och den sista gör jag på måndag. Måste få ihop den nu i helgen.

Nu har jag varit hemma i typ en timme. Ringde pappa innan i skolan och sa att jag behövde nya grusskor. Drog med Emma och Linnea in till stan. Gick till där pappa jobbar nu och ficka hans kort. Sen har vi gått i stan och jag har fått tag i grusskor. Inte de finaste med sköna. Efter som jag hade pappas kort bjöd jag på fika, hehe. 

Nu har jag varit hemma i en timme och hunnit plocka undan på mitt super stökiga rum och drukigt hallonsoda. Gott! Så nu ska jag packa ihop mina saker och gå och möta upp Emma och Linnea igen så ska vi spela match, träningsmatch.

Ikväll ska jag ha det mysigt med Elin och Jasmin!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: emma

tack för idag gullet! <3

2010-03-05 @ 21:20:36
URL: http://eemmajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0