Godmorgon!

Hej bloggen

Godmorgon och godmorgon, jag har varit uppe en och en halv timme redan. Igår när jag skrev att jag skulle sova blev det inte riktigt så. Låg med datan till tre var inte så trött igår faktiskt. Är desto tröttare idag men jag känner mig pigg och glad på samma gång. Knasigt! Idag måste jag göra lite engelska. Vi har en bok som ska vara utläst efter påsklovet plus uppgifter.

Jag vill till väla med mammsi är inte hemma. Hon är och fixar i cafeterian i åstorp för där ska vara tävlingar fredag, lördag och söndag och det är väl så min helg kommer se ut.. Jippi!
Har lovat mamma att dammsuga nedervåningen sen. Det blir alltså lite städ idag också. 

GE MIG
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag vill också ha converse! Fast vita <3

2010-03-21 @ 14:39:53
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: Ville Niskanen

Converse verkar vara rätt inne nu märker jag =)

2010-03-21 @ 15:07:57
URL: http://gaydar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0