hiss & diss

tre saker vardera jag vill hissa och dissa


* Convers - Vita convers är riktigt bra. Det passar till precis allt! Jag skulle vilja köpa ett par ljusrosa. Jag är inte så mycket för rosa annars men jag har sett de på några och det är fint.

* Millennium - Idag 21.00 - 22.30 på svt 1 kommer Män som hatar kvinnor. Det är som en serie nu och ännu mer matrial som amn inte har sett tydligen. Den kommer vid sex tillfälle tror jag. Snacka om att jag ska sitta fastklistrad i soffan ikväll!

* Helg - Jag hissar att det är helg. Det är skönt! Slippa skolan för två dagar.


* Min mobil - Min mobil är helknäpp! Några av mina knappar funkar inte. Men i onsdags tappade jag den i golvet så funkade dem. Men så tappade jag den i torsdags så nu funkar de inte igen.. Blir en ny sista mars när mitt abodumang gått ut.

* Vädret - Utanför fönstret är det grått. Nu vill jag ju ha vår, värme och födelsedag!

* Städning - Idag måste jag städa lite. På mitt rum, och bland mina forbolls saker där nere.

Kommentarer
Postat av: emma linde

sv: taack :D <3



jag vill också ha ljusrosa converse! det är fett fint :D <3

2010-03-20 @ 18:13:47
URL: http://eemmajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0