Måndag

Hej bloggen

Dagen började med att jag nästan försov mig. Vaknade en halvtimme innan tåget gick men jag hann endå. När vi kom till skolan fick vi börja med att städa matsalens golv för i fredags hade vi låg- och mallanstadiedisco. Tydligen hade vi inte städat ordentligt plus att där var massa svarta sträck från skosulor som vi också fick gnugga bort. Vi missade en bit på matten iaf. Något positivt med det hela.
Skoldagen rullade på och sista lektionen var slöjd. Äntligen har jag börjat använda symaskinen, wiiho! Ska göra en djup v-ringad blå klänning av satintyg. Den kommer säkert bli jättebra till slut.

Idag hängde Elin med mig hem efter skolan. Vi kollade på Luftslottet som sprängdes, eller ja, vi satt mest vid datan. Kom just på att varför jag inte slängde in ett inlägg då, haha. Aja, hon gick strax efter sex och då åkte jag och mamma och handlade till mormor eftersom hon har en spricka i benet. När vi kom till mormor igen var vi hos hene ett tag pch sen åkte vi hem. Vi har precis ätit och vi kollar på Arn som är slut om 5 minuter.

Nu ska jag snart kolla på hollywood fruarna och skriva lite på vårt påböjade svenska/geografi-arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0