Natt bloggande

Hej bloggen

Dagen började med lite städning. I eftermiddags mötte jag Emelie på ica. Vi köpte efterlängtade ballerina kladdkaka och grillchips. Sen gick vi hem till henne. Kollade på Patrik 1,5 och åt ballerina, chips, kexchoklad och drack apelsinjuice. Bra mix, haha. Det var första gången jag såg Patrik 1,5 och den var faktisk ganska bra.

Runt sju stack jag hem. Skulle hem och laga mat med min syster. Vi gjorde någonting som vi kallar fjärilsröra. Låter kanske inte så gott men det är sån pasta som ser ut som fjärilar eller rosetter. Som en gratäng med vitlök och fläskfilé. Dessutom är det busenkelt och super gott! Receptet kanske dycker upp, vem vet.

Efter maten blev det tv. Hela familjen tillsammans till och med. Annars är jag inte hemma eller så är syrran iväg. Vi kollade på Millennium! Skit bra! Längtar redan tills lördag! haha. Sen det slutatde för två timmar sen har jag suttit vid datan. Har kollat in på ginas hemsida. Ska försöka dra med mamma till väla imorgon. Hittade ett järrefint linne där.
Nu ska jag sova.
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0