Tisdag

Hej bloggen

Vädret idag har varit helt okej. Molningt och svalt men det har funkat. Halv tre kom Elin och hennes mamma och hämtade mig. Vi gick till Elins optiker och sen stannade jag och Elin i stan. Jag skulle köpa en vit tunika från gina med den var slut. Trist. Vi mötte upp Emelie och då blev det en fika på Temple. Gick ner till hamnen och träffade två killar som var knasiga, haha.
Sen gick vi till knutan och tog bussen till hyllinge. Vi stack till maxi och köpte hamburgare och hamburgarbröd som vi ska ha imorgon. Mer om det imorgon.

Imorgon går mitt abodumang ut det är dagas för ny mobil. Dock hinner inte jag och pappa ut på väla. Han slutar runt fyra och då ska jag vara i påarp. Det får vänta till torsdag. Längtar eftersom mobilen jag har nu är kass. Har tre knappar som inte funkar. Kan inte göra mellanslag så mina sms blir "Hej.vad.gör.du?" Haha, så har det sett ut sen den 27:e februari. Min lila skorthög är inget att lämna på lagning heller.

Nu är det snart dags för sängen. Imorgon kommer Emelie och Elin till mig vid elva så ska vi käka frukost. Innan dess ska jag ha hunnit hem till mormor och kanske låna hennes symaskin och sy in ett par jeans som jag hade tänkt ha på kvällen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0