Fredag & Lördag

Hej bloggen!

Uppdateringen har varit dålig denna helgen. I fredags var vi som sagt på club monte som söög! Riktigt kass. Det står om de i tidningen idag. Visst, det blir vad man gör det till. Jag hade kul med mina fina tjejer med det var jättedåligt arragerat. Musiken, insläppet och garderoben t.ex. för när vi skulle gå hittade de först inte min jacka. Sen när de väl hade hittat den hittade inte min väska. Långt om länge hittade dom den..
Förfesten hos frida var nice! Riktigt trevlig. På tåget hem var cp, hahahahaha. Jag och Elin har nog aldrig skrattat så mycket! hahahaha.

Igår åkte Elin, Emelie och jag in till stan och hem till Frida för att hämta våra saker sen fredagen. Stannade där ett litet tag. Sen stack vi vidare ner till stan. Gick och kollade i lite affärer. Hittade en jättefin cardigan men är inprincip pank.. Vi gick vidare med vår huvudvärk sen gårdagen och fickade på tempel. Vi var hemma runt halv fem och då skulle Emelie på kalas. Elin och jag gick hem till henne. Vi kollade på film och käkade ballerina kladdkaka. Gud vad sugen jag belv på kladdkaka helt plötsligt!

Några bilder från Elins kamera söta bilder såhär dagen efter










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0