Man måste ha rubrik..

Hej bloggen!

Skolan idag har varit helt ok. NO:n var faktiskt kul! Säkert bara för att vi inte gjorde något. haha. Sen så sprack Lysettes byxor idag, hahahhahaha. Hela rumpan! Tur hon hade på sig björn borg och att jasmin hade en tunika som gick nerdan för rumpan som hon kunde låna! hahahaha xD Jag höll på att dö!

Imorgon ska jag redovisa två saker på spanskan och så ska jag börja plugga på musiken som vi har prov på imorgon.. Ska skriva klart lite på spanskan och lära mig det utantill till imorgon. Plus att jag ska på ungdomsgruppen om en timme. Detta är sorligt!

Igår fick vi reda på vad vi fick på Nationella läsförståelsen, VG. Det känndes riktigt kasst men det är helt ok.

Detta inlägget blev nästan bara om vad jag behöver göra också så vidare. Nu måste jag ju göra någonting åt de. Nu går jag och äter och läser på musiken.. haha, så dax nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0