Kvällens...

kvällens humör: trött, om det är humör
kvällens känsla: trött där med kanske
kvällens borde: sova just nu
kvällens frisyr: nytvättat, uppsat i handduk
kvällens bästa: powerwalken med Elin
kvällens smink: inget nu efter duschen
kvällens klädsel: just nu, pyjamas
kvällens planer: sova tidigt!
kvällens materiella vill ha: ny renoverat rum ny garderob och nytt innehåll
kvällens beroende: datorn, hehe
kvällens tråkigaste: att jag inte vill kolla klart på filmen jag och elin såg inna untan henne
kvällens längtan: helg!
kvällens tidning: blir nog att jag läser veckorevyn so jag köpte för ett tag sen med glömt bort..
kvällens låtar(ar): The Calling - Wherever You Will Go , Rasmus Seebach - Natteravn



Kommentarer
Postat av: lysette

blogga mera sötnos! :D <3

2010-10-24 @ 20:52:24
URL: http://lysettenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0