Dag 01 - Presentation av mig själv

Då kör vi igång då! ;)

Mitt namn är Matilda Hall och jag är 16 år, fyller 17 den 4 maj. Jag bor i en by som ligger utanför Helsingborg. Här bor jag i en villa tillsammans med min pappa, mamma och stora syster som är 2,5 år äldre än mig.

Jag går mitt första året i gymnasiet på Rönnowska i Helsingborg. Det är hotell -& restaurang programmet som jag går och trivs jättebra där. Min klass är galen på sitt underbara vis!

På min fritid är jag med mina härliga vänner, är i stallet och är bara hemma och degar. När jag umgås med mina vänner blir det antingen dega tillsammans, fikar, traskar runt på stan, in och ut i butiker, är ute och snackar och träffas eller så blir det party ;)
Har ingen egen häst längre. Har haft två egna ponnysar innan, Matildas Ribbe och Tintin II. Pepsi, som hästen heter jag rider och sköter tre dagar i veckan, är en häst som står i samma stall som min syster har sin häst. Hennes ägare Anna hade lite ont om tid just de dagarna så erbjöd jag mig att fixa och rida. Perfekt för mig eftersom intresset finns kvar lite men att ha egen häst tar så himmla mycket tid för att inte säga nästan all tid! haha.

Helt vanlig 16-årig tjej (snart 17, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0